Bestelling plaatsen / wijzigen

Hoe bestel ik iets via Schoonmaak-zonnepanelen.nl?

Het bestellen gaat als volgt:

1. Plaats artikelen in uw winkelmandje

Zoek een artikel dat u graag wilt kopen en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere artikelen bestellen dan kunt u gerust verdergaan met het vullen van uw winkelwagen.
Wilt u een ander aantal toevoegen aan uw winkelwagen? Verhoog dan het aantal voordat uw op "In winkelmandje" klikt. Wilt u achteraf het aantal veranderen? Dat kan door naar uw winkelwagen te gaan rechtsbovenin. U kunt hier de aantallen aanpassen. Vergeet niet op "bijwerken" te klikken als u klaar bent met aanpassen!
Alle artikelen blijven netjes in de winkelwagen zitten.

2. Controleer uw bestelling

Als u klaar bent met het vullen van uw winkelwagen, is het verstandig de winkelwagen te bekijken. Dit doet u door rechtsboven op het winkelwagentje te klikken. U kunt hier aantallen nog veranderen of producten verwijderen.

3. Gegevens invullen en betalen

Als u klaar bent met controleren, klikt u op "Ga door met afrekenen". Nu komt u op de pagina waar u uw gegevens in moet vullen en de betaalmethode moet selecteren. Druk op "plaats bestelling" en u wordt doorgeleid naar uw bank om de betaling af te ronden. 

Hierna bent u klaar met de bestelling en gaan wij zo snel mogelijk voor u aan de slag!

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze niet meer wijzigen. Wel kan je deze annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Hebben we uw bestelling al overgedragen aan PostNL, dan kunt u uw bestelling binnen 30 dagen retourneren.

Bezorging

Ik kan mijn bestelling niet vinden na zoeken op Track & Trace code

Soms komt het voor dat u de melding krijgt met "Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie". In dit geval moet u eerst checken of u de Track & Trace code met de goede postcode heeft ingevuld. Weet u zeker dat dit het geval is en u krijgt nog steeds de foutmelding, dan kunt u uw pakket de volgende werkdag volgen. Het kan namelijk voorkomen dat PostNL de bestelling nog niet heeft verwerkt.

Heeft u na twee dagen nog steeds geen Track & Trace code nadat u een bevestiging heeft gekregen dat uw bestelling is verstuurd? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ja dat kan zeker. Bij het afrekenen selecteert u de optie "Naar een ander adres verzenden". Het pakket wordt vervolgens bezorgd op een ander adres dan het factuur.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen buiten Nederland?

Nee, wij versturen geen bestellingen naar het buitenland.

Wat is een Track & Trace code?

Met behulp van een Track & Trace code kunt u bij PostNL de status van uw pakket bekijken. Zo weet u precies waar uw pakket zich bevindt.

Via mijnpakket.postnl.nl kunt u uw bestelling volgen.

Wie bezorgt mijn bestelling?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL. PostNL levert van maandag t/m zaterdag. Is uw bestelling overgedragen aan PostNL, dan ontvangt u uw pakket de volgende dag.
Wordt een bestelling bestaande uit meerdere artikelen in één keer bezorgd?
Ja. Al uw bestelde artikelen worden in één keer verpakt en overgeleverd aan PostNL, die het de volgende dag bezorgt (ma t/m za).

Levertijden

De bestelling is al verzonden, maar ik heb nog niks ontvangen.

Wij streven naar een zo snel mogelijke levering van onze bestellingen. Heeft u al een track&trace code van PostNL? Bekijk deze dan om uw pakket te volgen. Maakt u zich toch zorgen over uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Via de mail houden wij u op de hoogte van uw bestelling. Op het moment dat uw bestelling is overdragen aan PostNL wordt deze doorgaans de volgende dag geleverd, behalve op zondagen. Duurt het langer dan twee dagen voordat uw pakket geleverd is? Neem dan contact met ons op.

Retourneren

Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) terugsturen?

U kunt artikelen terugsturen door eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Vervolgens kunt u uw bestelling brengen naar een PostNL punt. Wij vergoeden de verzendkosten niet. U moet uw bestelling versturen naar:

Morellenlaan 70
7322 JV APELDOORN

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Indien de artikelen die u heeft besteld zich nog in de originele verpakking bevinden, kunt u binnen 30 dagen uw bestelling terugsturen. U krijgt op het moment dat de teruggestuurde artikelen niet zijn beschadigd uw aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.